...i kutija kišobran čuva




Ovaj par ukrasnih plastičnih ramova konačno je (posle dva meseca čekanja u skladištu poluzavršenih radova) gotov:



Ovo su prerađeni stari ramovi,koji su nekada imali lepe motive na sebi,ali su s godinama zaradili neka trajna oštećenja.Tako su dospeli u moju "radionicu".




Ko kaže da kišobrani ne mogi da se čuvaju u kartonskoj kutiji?




Prvo sam malo "krpila" čvrstu kartonsku kutiju:



Obložila sam je belim papirom,zatim tutkalom,izlepila motive sa salvete i dodala konopac kao detalj.Sledi još malo lak zaštite:


Pošto karton,iako iztutkalisan spolja i iznutra,nije pogodan za,nekada,vrlo mokre kišobrane,kao umetak ubacila sam staru plastičnu četvrtastu kutiju od lego kocki:



Mislim da ovom društvu nedostaje jedan beli kišobran.Ustvari,sigurna sam!
Da li neko možda zna kako se prave kišobrani??


Vidimo se mi još ovih dana...jer jedno kupatilo čeka neke ruže...



Comments

  1. Lijepo si ramove ukrasila, a i spasila si ih. Onako bi stari i jadni samo čekali i čekali, a sad im se tko ima i diviti. Kutija je dobar spremnik za kišobrane, iako sam odmah bila skeptična kako karton i voda idu zajedno, no vidim da si i na to mislila, pa kutijom plastičnom u kutiji-stalku dala rješenje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebala mi je promena u uglu s kišobranima.Uvek neke tamne boje,da se što manje vide zaprljanja i sl..Videćemo koliko će ovo rešenje da izdrži;)

      Delete
  2. Svaki put kad svratim kod tebe cekaju me sve lepse stvari!Dala si ramovima novi,lepsi zivot.Kutija za kisobranom,cudo malo,spojila si nespojivo,papir i vodu!Bela boja,cvece,konopac-koji kisobran ne bi voleo tu da se nadje:)?
    Ps Svrati kod mene na blog,imas "slatku" nagradu;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za pohvale i hvala za nagradu.Na brzinu je postavih na blog(gde ređam nagrade:))a čim nađem malo više vremena odradiću i sve ostalo.
      Pozdrav

      Delete
  3. Svaka ti čast na ideji kutije za kišobrane:)Već dugo ne znam kuda sa njima, a ovo je jednostavno,funkcionalno i lijepo izgleda! Tanjurići su ti preslatki,preslatki,preslatki:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kreni u izradu,pa uslikaj;)
      Jeste da kartonska kutija nije baš idealan za čuvanje kišobrana,ali ja se vodim idejom da ništa ne može da traje večno,pa neće ni ovo.Kad se kutija vremenom"pokvari",podložiću peć i napraviti novu.Mada,glavna "fora" je u onoj unutrašnjoj kofici,ona vrši glavni posao,ovo spolja je samo dekoracija.A mi se i bavimo dekoracijama;)

      Delete
  4. Ovo divno izgleda. Posto planiram da krenem da istrazujem decoupage, recim mi molim te, sta tacno podrazumeva tutkanje? Izvinjavam se ako je pitanje glupo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekupaž je super stvar,a i ja se tek učim,kupim trikove sa raznih blogova..i zasada nisam mrdnula od obične iztutkalisane podloge koju ponekad obojim,mada više radim na beloj.A sa voskom,bitumenom i raznim šmirglanjima nisam još ni pokušavala..Tutkalo možeš da kupiš gotovo,a ja sam negde pročitala da ga dobijemo kad pomešamo lepak za drvo sa belom akrilnom bojom(za beton ili fasadu)u odnosu 1:1.Ja ga tako pravim,pa ga nanosim ravnomerno sunđerom(utapkavanjem)na neku površinu.Time se baš ne prekrije tamna ili šarena kutija,pa posle nekoliko slojeva tutkala,nanesem i sloj ili dva bele boje(akrilne).
      Baš se ispričasmo:)
      Ja tako noću čekam sina da se vrati iz provoda,pa između dve preteće poruke njemu,sednem malo da blogujem..
      Pitaj sve što treba:)

      Delete
  5. Ovo mali okviti su posebno dražesni,a kutija za kišobrane jednostavno originalna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,Tatjana. Kutija mi se uklopila baš kako treba u prostor ,a jeste malo nesvakidašnja.I da,na prvi pogled se uopšte ne primećuje da je karton u pitanju;)

      Delete
  6. Dobro si se znašla in naredila zelo zelo lepo posodo za dežnike. Izbrala si lep nežen papir kar mi je zelo všeč. Tudi okvirja z rožami sta zelo lepa.Lp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moramo da se snalazimo;))Drago mi je da ti se dopalo.Pozdrav!:)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts