Pokloni,pokloni,narcisi i lale



Evo meni onih dana kad mi se samo ćuti.I pravi,lepi,boji....
U isto vreme pristigoše i dani proslava i poklona.
Tako sam ja(ćuteći) u poslednje vreme napravila mnoštvo poklončića od kojih su neki poklonjeni neuslikani(straaašno!!!:)
Jedan od njih će tek biti uručen.To je kuhinjski komplet sa sveskom i kutijom za recepte,dve višenamenske posudice i ukrasnim varjačama.
Evo ga:










Takođe su i lukovice mojih omiljenih lala i ćerkinih omiljenih narcisa udomljene do proleća u "nove" saksije:



A ja ne bih bila ja,da povremeno ne prefarbam neki posližavnik:





Comments

  1. I sta sad ja na ovu lepotu da napisem,a da ne zvuci otrcano?!?
    Radi i dalje cuteci,ovime mnogo vise se kaze!

    ReplyDelete
  2. slažem se sa ljubinkom, rad ti je prekrasan, samo ti i dalje ovakvim žarom radi .."šutnja je zlato" :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidim ja da si ti stvarno odlučila ne govoriti više, samo se smiješ :) haha

      Delete
    2. Da znaš da sam pomislila da ću možda da izazovem ovakav komentar:)))Samo polako,vraća mi se pričljivost od jutros,a ja kad počnem, ne "zavezujem"...Pitaćeš me možda(kao moj muž ponekad): gde se isključuješ?;)

      Delete
  3. Divan komplet:)))Bila si vrijedna, svašta lijepoga i korisnog napravila i poklonila!!!Čipka se divno uklopila, o točkicama neću ni pričati.Ne znam zašto , ali ja stalno zaboravljam na čipku , a tako mi ju je divno ovako vidjeti..Daje neku romantičnu notu:)

    ReplyDelete
  4. Koje divne radove si nam pokazala!! Komplet je prekrasan, sve pohvale!

    ReplyDelete
  5. Bome, pravi radovi, jako mi se sviđaju, sve krasno i lijepo.

    ReplyDelete
  6. Ovakvi pokloni su uvek najdraži :)

    ReplyDelete
  7. Ti cutis i radis, a ja zanemela kad sam sve ovo videla.
    Al' bismo se nas dve ispricale :-))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš vala.Evo,pričljivost se vratila,ali zato nema novih radova..;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts