Praznici



Hoće li biti praznika ove godine?
 Bez obzira na sve spoljašnje činioce,vreme i stvari koje otežavaju i ono svakodnevno funkcionisanje nama,običnim ljudima,mislim da ipak mi sami odlučujemo o tome.
Jer praznik jeste ili nije u nama samima.
A čini ga postojanje nama dragih ljudi,ma gde oni bili.Čine ga naši topli domovi koji nas uvek čekaju.Pa zar nije praznik kad se vraćamo s dalekog puta a medju mnoštvom krovova prepoznajemo svoj...Praznik čine sve pozitivne misli koje pobedjuju najezdu negativnih...



Znači,biće praznika kod mene.
Kao i inače u poslednje vreme, pokušaću da sve to "odradim" bez  investiranja u nove(kupovne) ukrase.Postojećih imamo sasvim dovoljno,rekla bih.Niko se u mojoj porodici neće ni osvrnuti na to...znam već.
Ako se realno zagledamo u stanje stvari,stvarno nam nisu nepohodna ta ulaganja.A sve sitnice,koje se i inače nalaze u našim domovima za praznik mi uvek izgledaju svečanije.Ili im treba samo malo doterivanja.Tako da mi se čini da se ovo crveno pletivo sjajno uklopilo u priču;)

Evo moje ideje da onim jesenjim granama iz posta Lišće dam svečani zimski izgled.Ideja je došla,naravno spontano,kada sam kod Tatjane na Art drops-u videla kako je upotrebila kuglice od stiropora.Ja sam ih odnekud imala 30-ak,sve u istoj veličini,a iskreno,nisam imala volje da bojim,crtam lepim...
Tako da su završile dobar posao udružene sa granama.Kuglice su bušne s jedne strane i trebalo ih je samo rasporediti.Mislim da se isti efekat može postići sa sitnim drvenim kuglicama,a u nedostatku jednih i drugih probala bih sa gužvanjem papira u formu malih loptica koje se mogu obojiti po želji.Ova moja varijanta deluje prilično ledeno.






Mi već vežbamo i recepte za praznične dane.
Deteline(koje kod mene više liče na cvetiće) sam našla na blogu Tortelina,i verujte da su stvarno preukusne,i to nije jedino što ću sa spomenutog bloga isprobati u svojoj kuhinji.Skoknite na Tortelinu ako vas ne mrzi,ima svega.


Recept za makovnjaču sam odavno savladala,pa je ovo bilo samo preslišavanje,a i Sonaj me je nedavno namamila sličicama na svom blogu.


A ko još uvek nije probao hleb sa belim lukom i maslinama,obavezno neka isproba.Ja ga zovem Mediteranski hleb.Kod nas je postao omiljen.Ovo na slici je verzija bez maslina.Umesto njih belom luku sam dodala laneno seme.
Recept je najjednostavniji moguć.U testo za najobičniju verziju domaćeg hleba ubacite miks belog luka i čega još hoćete.Količine zavise od afiniteta.Na kilogram brašna ja dodajem celu osrednju glavicu luka(oljuštenu i propasiranu),15-ak sitno naseckanih maslina,šaku lana...



I za kraj da kazem da sam se baš odomaćila u gostima na ovom računaru.Baš sam ga "savladala";))) 


Sada treba malo pospremiti stan,pa sa vrha ormara spustiti kutiju sa ukrasima...Nedostaje mi neko ko je uvek rado učestvovao u ovom poslu zajedno sa mnom...Znam,sebična sam!Priznajem!
Deca rastu, treba ih pustiti da odu....pa da ponekad dodju..pa odu...Znam sve to.I pustila sam...ali opet sam sebična.Priznajem.

Veliki predpraznični pozdrav!
Sandra;))






Comments

  1. Pa kod tebe je već praznična atmosfera, vidim! Ove kuglice su kao pahulje na granama!!!
    A tek slastice, vrijedna si skroz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vredna,vredna...ovih dana da.To su sve faze,kao kiša i sunce,ili kao noć i dan.Hvala ti;)

      Delete
  2. Draga moja Sandra, ova tvoja "ledena" kreacija djeluje jako elegantno...osim što je jeftina uz to je i originalna, detalj koji će sigurno svi zamijetiti (čak i oni koji se inače ne osvrću na takve detalje:)
    Vidim da stižeš testirati i jela pred blagdane... to je nešto što nikada ne radim, priznajem, iako je skroz dobra ideja sve isprobati ranije i biti siguran da nema neugodnih iznenađenja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da znaš da se i meni svidja,brzo i jeftino.Šta bih više?;)

      Delete
  3. Svasta mi je kroz glavu prolazilo dok sam citala...
    Sal ti lepo napreduje i lepo se slozio s grancicama:)
    I opet si me stavila na muke s ovom lepotom na zadnje tri slike:))
    Pozdrav!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubinka,na onoj gomili su dva šala!!!:)Nešto vrtim u glavi danima..pončo,ogrtač ili nešto slično...Nadam se da će biti dostojno slikanja.Ali,iskreno,najviše cvikam od tebe;))
      Hvala i pozdrav

      Delete
    2. :)))
      Ono sto ja vidim uopste nije za cvikanje!

      Delete
  4. Super ti je ova ideja sa kuglicama i grančicama ,baš ljepo izgleda,a ove tvoje cvjetiće pavila sam već 3 puta ,svi ih obožavaju al ja sam našla recept na http://www.coolinarika.com/recept/sneguljica-pahuljica/,ima malo razlike vidjećeš al su isto super.Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,Draginja.Baciću pogled na coolinariku čim stignem.Pozdrav;)

      Delete
  5. Ideja sa kuglicama i granama mi se jako sviđa. Ništa nije komplikovano, a opet je baš efektno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,pa šta će nam komplikovana kreativnost;))Hvala puno i pozdrav!

      Delete
  6. Dekoracija sa kuglicama je predivna,bas po mom ukusu-sa puno dobrih ideja i dobrog raspolozenja a sa malo ulaganja,to znaci biti kreativan:)Prvi deo teksta me je odusevio,ipak je najbitnije sta covek oseca i kako to prenosi na svoju okolinu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na lepom mišljenju.Veliki pozdrav!;)

      Delete
  7. Joooj, ja ogladnila:)Mislim da ću sada otići peći djeteline:)))Meni se jako svidjela ova ledena dekoracija...Hvala što si me spomenula, baš sam ponosna:)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih,pa spomenula te,ne spomenula-budi ponosna.Stvarno to mislim.Prijatno uz pecivo;)Veliki pozdrav!

      Delete
  8. Pa, svi smo po malo sebični u tom pogledu, ako je to sebičnost. Zapravo, po nekad me nervira što ne odrastem već jednom, iako znam da to nije zabavno. A što se tiče ukrasa, meni nikad nije dosta, uvek mi fali još nekoliko komada.

    Ove zezdice ću isprobati, jer mi jako lepo izgledaju, a uživaću dok pripremam praznične dekoracije, jer to uek radim sa posebnom pažnjom. Uvek sam raspoložena pred praznike, jer ih volim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deca su mi kao mala svake godine forsirala kupovinu(još nekoliko)novih ukrasa,tako da ih je sada dovoljno.Ja sam sad više za URADI SAM-varijantu,mada ne zaričem se..;)
      Nečeš se pokajati u vezi peciva.Prijatno i pozdrav!

      Delete
  9. jako si lijepo opisala praznično raspoloženje i slažem se s tobom. Granama i kuglica sam naprosto oduševljena. Izgledaju vrlo efektno! I tako i tako je štos u životu da pratiš svoj unutarnji osjećaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,Ivana.Želim ti dobro praznično raspoloženje u narednim danima;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts