Nedeljni ručak ili malo ribe...za promenu




Riba, da. Ali pre slanog, kod nas se često jede slatko.





Na laganoj temperaturi otopiti šećer, med i margarin, a zatim sve ostale namirnice umešati. Sve rasporediti preko pek papira i rastanjiti. Kad se ohladi može se seći na štangle ili kocke. Ja sam ručno izlomila nepravilne komade.







A prženje šarana i nije neka veština. Posoljene i u brašnu uvaljane komade ribe pržimo na vrelom ulju...
Međutim ovaj recept navodim samo zbog umaka koji inače pravim s peršunom, koji je po meni neprevaziđen uz ribu. 
Ipak sam danas napravila izmenu i umesto peršuna dodala sveži ruzmarin. Naravno u mnogo manjoj količini nego što inače stavljam peršun. Ukus je interesantan, za probu napravite manju količinu.

Nekoliko kašika maslinovog ulja, jedan isceđen limun, nekoliko iseckanih iglica ruzmarina, so po želji. Neka odstoji bar pola sata pre služenja.






Bonžita...



...ili frape od voća s cimetom..



Ili oba...
Pa zima je...



Ja jednostavno ne mogu da verujem da je ova pesma stara trideset godina




Bila je MTV hit i bila mi je jedna od omiljenih. Danas je retko kad čujem onako usput, s radija...znate ono kad preterate u nečemu pa sami sebi dojadite...e, to...
Sedim juče nešto bezvoljna, kad začujem iz sobe moje dete svita tu melodiju...
Neopisivo...:))





Comments

  1. 30? Ma, ti si se nešto preračunala :)))))))
    Ima, moja Sandra, ima....;) Ovu pesmu smo moja kuma i ja čak prepevale, usnimele se na kasetofonu i "ložile" se kako ćemo jednog dana biti poznate i slavne. Ha !!!
    A to sa za poznatim zvucima iz sobe...znam kako ti je bilo...imala sam i ja par takvih "priređivanja". Je l' si stajala ono pored vrata sa blaženim osmehom na licu !?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blaženi osmeh,naravno..pa sam se još zavalila u dnevnoj (ovaj moj je ozvučen s pojačalom,može i komšiluk da "uživa";))

      Delete
  2. eh, da...muzika našeg djetinjstva, odnosno puberteta :)
    ja nisam nikad voljela ni ovu pjesmu, a ni njega.

    ali lijepo je kada čuješ da se "ponešto" uhvatilo i za mlade generacije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) njega ni ja nikako nisam volela,malo mi je ženskast bio uvek;)

      Delete
  3. Dobra pesma...stara dobra pesma..koja uvek izaziva iste osecaje.Dizajn ti je sve lepsi i lepsi.Radujem se tvojim postovima.Veliki zagrljaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,Cale,i ja se radujem ako je tako:*

      Delete
  4. E, nečemo o tome, kako vreme prolazi :-))) Nisam još probala ribu iz slatke vode sa ruzmarinom. Ali ideja ti je super. Opet se divim tvojim fotkama. A sad idem malo do Tužnog meda. Već ga dugo nisam posjetil :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na komentaru i nadam se da se zabavljaš uz Tužnog medu!;)

      Delete
  5. Odlični recepti. ja pravim binžitu malo drugačije i davno sam objavila recept, mislim da je jedini na mom blogu. Hvala ti za podsećanje na lepu pesmu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na poseti i komentaru,bonžita je tako slatka a zdrava,pa gde ćeš bolje..;)

      Delete
  6. Ja volim ribu i često je spremam. Na hiljadu načina, ali mi je klasično prženje neprevaziđeno. Često prođem ispred ribarnice, rano ujutru i kad osetim miris pržene ribe, ja MORAM da uzmem neki komad. Iako se mnogi čude šro jedem ribu za doručak, gledaju zgroženo, dođe mi da im se isplazim, da na njihovo ponašanje odgovorim na njihov naćin. Znaš, za doručak ide margarin namazan na hleb i majonez uz to. Kako da ne!

    Šaran mi nije omiljena vrsta, ustvari,uopšte ga ne volim, ali zato skuša i losos kod mene uvek imaju zeleno svetlo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) da,da...kad vole da gvire u tuđi tanjir...;) Ma,generalno,ribu vrlo retko jedemo..pa ne izvoljevam,a šarana volim valjda zato jer ga od svih riba najređe jedem...

      Delete

Post a Comment

Popular Posts