Danas nam je bio divan dan



....a slavljenice nigde na vidiku. 
Šta da se radi. Rekoh već jednom (ili možda više puta), privikavamo se polako, pa se skoro i privikosmo...

Evo kako je izgledala današnja rođendanska kajgana u Makko režiji:

To je dečko bio počašćen ;)
A ko je gledao Breaking Bad... zna za ideju..

Ona je u subotu u svom studentskom stanu, pravila rođendansku žurku za svoje drage prijatelje,kojih je hvala Bogu dosta. Lepo se omladina provela. Kućni savet zgrade uredno je obavešten da će u stanu "tom i tom" biti malo glasnije muzike do posle ponoći... A ko je znao da će zabava potrajati do zore (inače bi se to lepo napisalo u objavi ;)

Uglavnom, jedna torta je otputovala na žurku a drugu smo mi porodično degustirali...




Pokloni sve lepši od lepšeg.
Ploče su ponovo aktuelne...
A jedan divan poklon od Marijinog druga i kolege s fakulteta, koji je rođen istog dana iste godine kao i ona, naročito mi se dopao. 
Aca je za Mariju napravio Ajfelov toranj onom tehnikom koju sam do sada videla samo kod Bojane



A mi smo morali da se pomučimo i bez nje danas proslavimo i počastimo se nekim đakonijama. Ja imam priliku da narednih dana uživam u pogledu na nekoliko vaza s cvećem. Dok u nekom od narednih postova ne stavim recepte za neke interesantne novitete - grickalice, šaljem vam sličice..













Comments

  1. Pre svega ♪ SREĆAN, SREĆAN, SREĆAN ROĐENDAN ♫
    Tvoje nema, a moji odavno ne slave i strašno se ljute kada pokušam da ga nekako obeležim. Kao da slave 50, a ne 20 i neku. Ja to stalno opravdavam "muškim mozgom" ;)
    Slike su ti božanstvene. Prosto ne mogu da skinem pogled sa njih. Stvarno su super :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno je do muških stavova..a razumem i tebe potpuno, kako da ne obeležimo..Hvala ti puno :*

      Delete
  2. sve što je Barbara napisala, potpisujem!
    prvo, sretan rođendan našoj Makko! Uživaj!
    drugo, slike su ti sve bolje i bolje, ako mogu biti. Boje, forme, izoštrenost, postala si prava profesionalka!
    lijepu zabavu svimaaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, potrudili smo se oko zabave i uživancije svi. I oni mlađi i mi malo stariji.., baš kako priliči ;)

      Delete
  3. Srećan rođendan devojci!!!

    Ovo sve izgleda kao iz časopisa, fotografije su odlične, torta i grickalice fenomenalne, a Ajfelov toranj me je ostavio bez teksta!!! Jednostavno perfektno!!! Pozdrav Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Ivana.Ja se potrudim i udesim da izgleda tako, naravno, udešenost ne traje dugo..ali sve je to ok..opet. Da, ovaj poklon nekako upada u oči i stvarno je savršen, a pouzdano znam da je namenjen i rađen sa mnogo posvećenosti i drugarske ljubavi i poštovanja.

      Delete
  4. Srećan rodjendan divnoj devojci koja ima divnu mamu i srećan rodjendan mami koja ima divnu ćerku! Slike govore više od reči:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, hvala na tako divnim rečima, Cale..Šta još da dodam..;)

      Delete
  5. Srećan rođendan dragoj Makko!! Tebi zavidim na "mukama" da pojedeš sve te divne đakonije i torte! Mljac! Slike su superica, cveće fenomanalno a Ajfelov toranj je za izložbu. Svaka čast tom drugu, što ja nemam nekog takvog... :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da sam na mukama da odolim samo još jednom parčencetu torte...Ozbiljno..
      Da, Ajfelov toranj...Aca je jedno srce od drugara i nadam se da će neki novi takav grandiozni objekat jednog dana nići negde..s njegovim imenom u potpisu...
      Tebi hvala veliko..

      Delete
  6. Srećan rođendan tvojoj divnoj Makko :-)) Želim joj sve najbolje, a ti se probaj naviknuti na to, da češ slaviti njezin rođendan bez nje. Ko to kaže? Baš ja, koja nikako da se navikne.... :-(

    ReplyDelete
  7. Srećan joj rođendan a uz ovako lepu tortu nije bilo teško slaviti. Sve su ti slike ozuzetno lepe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lepim željama...Recept za Žito tortu neću da menjam ;))

      Delete
  8. SREĆAN ROĐENDAN i Mariji a i tebi. Rođendani naše dece su i naši. Meni je mnogo drago zbog toga što, tokom blogovanja, proslavismo mnogo toga, isplakasmo skupa, sve...

    Torta je mmmm... a ja sam u Banji, pa ako je niste smazali, ti svrati, tj. svratite torta i ti.

    ReplyDelete
  9. Sandra, ako imaš vremena, pridruži nam se i blogerskoj igrici. http://pomoravka1.blogspot.ca/2014/04/omiljena-peciva-nasih-blogerki.html Puno pozdrava.

    ReplyDelete
  10. vau volim one zlatne svecice! :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts