Subota u kuhinji



Za ovu lepu i sunčanu subotu preporučujem minimalno zadržavanje u kuhinji. Zato danas pišem dva lagana i brza recepta.


Ova pita s jogurtom i mesom me osvojila.
Namerno kažem s jogurtom i mesom, a ne mesom i jogurtom, jer je količina mesa skoro zanemarljiva. Ja baš ne volim pite s mesom. Posebno ne one sa pola kile mesa i nekoliko jaja. Mnogo su mi silne.
Ovo sam pravila potpuno svedenu pitu od šačice mesa i jednog jajeta. Doduše, od pola pakovanja kora. A vi duplirajte sastojke ako poželite pitu od celog pakovanja kora.
Dobila sam 10 lepih povećih komada pite.


Potrebni sastojci:
pola pakovanja kora

do 100gr mlevenog mesa
mala glavica crnog luka
300ml jogurta (može i kiselo mleko)
1 jaje
50ml ulja
so, biber


Meso propržiti kratko na malo ulja, začiniti i skloniti da se prohladi petnaestak minuta. 
U smesu zatim dodati jaje, ulje, jogurt i začine. Izmešati sve lepo.
Za jednu jufku koristila sam po četiri kore. 
Filovati svaku koru sa dve tri kašike nadeva pa uviti u rolat. Premazati odozgore sa dve tri kašike fila koji ste ostavili za tu namenu.
Pita se peče 30 minuta na 200 stepeni u prethodno zagrejanoj rerni.






Dodaću i jednu preporuku za brze bombice (kuglice) od plazma keksa i bele čokolade. Mnogo su dobre. A spremaju se za nepunih pola sata.



Potrebni sastojci:

300gr mlevenog keksa
100gr otopljene bele čokolade
150gr omekšalog putera
100ml mleka

za preliv:

50gr bele čokolade
kašika mleka






I tako..
U kokošinjcu traje trač partija. 
Za doručak je poslužen skoro savršen hrono, da ispod salate nema kajmaka i čajne.. i tako već nekoliko dana... 
Narcisi svemu daju posebnu čar.






Comments

  1. odlični receptići, obožavam jednostavne a ukusne recepte, hvala što si podijelila sa nama

    ReplyDelete
  2. uf ova pita savrsena krugluce samo sto nisu kod mene zavrsile uz kaficu hihih i sve tako redom do kokosinjca hihi:))

    ReplyDelete
  3. Divni receptici, a tvoje prolecne fotke su izmamile veliki osmeh na lice.:))

    ReplyDelete
  4. Super recept za brzi ručak. :-) Sve fotke su fantastične, ali narcise, čini mi se, i mirišu. .-)

    ReplyDelete
  5. Jao pa ovo je urnebesno!! Pravim danas!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts