After(egg)party




Pokušavam da ne izmišljam nova jela od preostalih kuvanih jaja nakon Uskrsa, nego da ih utrpam u sendviče, šaljem u vidu lanč paketa i nudim ukućanima kao grickalice umesto kokica.. i ponekad ih eto umešam u ovako neku salatu. 
Stvarno se trudim da ne farbam preveliki broj jaja poučena iskustvom od ranije. Ranijih godina nam je kroz kuću u vreme ovog praznika prolazilo i do stotinak šarenih kuvanih jaja. Od naših rođenih preko babinih i dedinih, rođačkih, tetkinih, tetkine komšinice i bar još nekoliko pari neidentifikovanog porekla.
Kako mi ni ta strategija sa smanjenim brojem jaja ne pomaže kod viškova, ovo je jedna odlična varijanta da ih brže utrošimo.. Mada, meni je kuvano jaje zatrpano u salati ili piti i onako klot pojedeno, jedna ista, prilično dosadna stvar.



Obrok salalata sa jajima i pirinčom



Potrebni sastojci

nekoliko (2-3kom) na kockice nasečenih kuvanih jaja
100g obarenog pirinča
vezica rotkvica isečenih na listiće
nekoliko strukova naseckanog mladog crnog luka
manja glavica zelene salate sečena na trake
50ak grama narendanog kačkavalja 
300g kisele pavlake
so, biber  

Sve navedene sastojke izmešajte i služite rashlađeno.

Ovaj recept je u originalu sadržao i majonez ali sam ja njega namerno izostavila.
Imam još i nameru ovih dana da umesto zelene salate ovde ugradim prokelj, a vi naravno pustite mašti na volju i potrpajte šta volite i imate na raspolaganju. Neke semenčice takođe dolaze u obzir, čini mi se..




Opet smo se ovih dana davili i u belom hlebu, lepinjama i bašbaš brzim polumekikama.. ali o tome u nekom od narednih postova.





Comments

Popular Posts